tisdag 28 januari 2014

Nominering till Bästa USA-Blogg

Min blogg har tydligen blivit nominerad till "Bästa USA-Blogg" i Supersavertravels Travel Blog Awards 2013. Alltså hur kul är inte det! :) Jag blev jätteförvånad när jag fick en kommentar från en Madelene som berättade att jag hade blivit nominerad. Det var inte förväntat. Jag vet inte hur det fungerar men det måste ju ha varit någon av er som har nominerat mig :). Jättesnällt verkligen! Vem är det, berätta haha? Väldigt roligt att höra att folk uppskattar och läsa om mitt liv, mitt liksom. Känns lite konstigt. Jag startade den här bloggen framför allt så att mamma skulle kunna få följa med i vardagen här borta i USA när man nu bor så långt bort hemifrån. Jag vet ju att hon tycker det är roligt att gå in och titta och se vad vi har för oss, men att ni andra också tycker det, är ju verkligen jätteroligt.

Den som vinner tävlingen får sin blogg utgiven i bokform. Jag vet inte riktigt hur bra den boken skulle bli haha, en hel del stavfel, massa upp och ned i livet osv., men också jätteroligt så klart. Har ni lust att rösta på mig, klicka nedan! Kram

Travel Blog Awards 2014!
Semester resa med sol och bad? Här hittar du resor till riktigt bra priser!

12 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du vinner - du skulle ju läsa fler böcker i år! ;) Jag röstar på dig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :). Kommer nog inte vinna men roligt att bli nominerad i alla fall :)

      Radera
    2. Har ingen aning om hur många som röstar och hur stor tävlingen är men du har ju de trognaste läsarna i alla fall! :) Nu har jag röstat och jag fortsätter hålla tummarna... Svårt att få något annat gjort bara! ;)

      Radera
    3. Haha tack vad snäll du är :)

      Radera
  2. Klart ja röstar på dig!!! :)
    Kram/Karin

    SvaraRadera
  3. Woho, shit vad du är bra :) Får ta och rösta på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag fick också en kommentar från någon "Madelen" med en nominering till detta. Har aldrig hört talas om innan... Hoppas du vinner!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller! Men gud vad roligt!!! Jag röstar på dig :)

      Radera
    2. Haha, då röstar jag på dig! :)

      Radera