måndag 27 januari 2014

Grattis Mamma!!!!

Grattis till min finaste mamma som fyller år idag. Som alltid är sådana här dagar jobbiga för mig då man känner att man vill bo närmare Sverige och kunna vara med och fira sådana här högtider. Men nu är det inte så och vi får nöja oss med att gratulera på avstånd. Jag får trösta mig med att vi kommer att få se en hel del av mamma väldigt snart i alla fall. Hon kommer ju komma hit och vara här i närmare 9 veckor när nya bebben kommer :). 

Jag hoppas att du får dig en superfin födelsedag med mycket uppvaktning. Det är du värd. Kramar!


3 kommentarer:

  1. Grattis mamsen! Jag vet en fin present hon skulle bli glad för - flytta hem! ;)

    Vilken fin bild!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja den presenten hade hon blivit glad över. Ja visst är kortet fint :). Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Margaretha!
    Kram/Karin

    SvaraRadera