fredag 24 januari 2014

Grattis James

James min ..... men vad blir det på svenska? Det är min svägerskas man och på engelska blir han brother-in-law till mig. Hur som helst, James fyllde år den 18:e januari och ville inte missa att skriva om det här. Vi åkte till deras hus för att fira honom i måndags och det var jättetrevligt med goda tacos och chokladtårta som Laurie hade bakat.

Av oss fick han en dagcreme med spf som ska motverka rynkor. Jag kan inte hjälpa att tro att han blev lite irriterad av en sådan present haha. Är väl ungefär som att ge deodorant till någon. Eller jag skulle inte klassa det i samma kategori. James har jättefin hy men det är även viktigt för killar att använda bra hudvård (speciellt om man bor i soliga Kalifornien), och det är väl oftast inte någonting som de tycker är det roligaste att gå och köpa så det var det det blev :). Vad det en "hit eller miss" tycker ni?

Morbror Jason var med och firade James vilket var superkul för barnen. Se bilden ovan.





6 kommentarer:

  1. Jag tycker att praktiska presenter som man kan använda dagligen är bra presenter! :) Dessutom har den ju en fin tanke bakom.

    Jag såg att din blogg var nominerad på någon sida för bästa USA-bloggen, så himla roligt! :) Jag ska gå in och rösta på den!

    Hoppas ni får en fin helg,
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också så :).

      Ja alltså fick precis se det. Någon hade kommenterat om det. Snacka att jag blev förvånad!! Jag menar det är ju jätteroligt men herregud vart kommer det ifrån? Har någon då nominerat mig eller hur funkar hela grejen? Blir nyfiken! Så snällt att du ska rösta på mig i alla fall. Kramar :)

      Radera
  2. Ja, jag gillar också praktiska/användbara presenter! Sen kanske pojkar hellre vill ha någon pryl som är mer lik ett verktyg eller så.. De är ju ofta så simple minded... ;)

    Och grattis till nomineringen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är ganska så enkelriktiga :).

      Tack! :) Jag blev jätteförvånad men samtidigt är det ju jättekul! Jag får sätta den där widgeten på min blogg som hon pratade om så kan du rösta på mig :)

      Radera
    2. Ja, gör det - jag röstar alltid på dig! :D

      Radera