måndag 15 juni 2015

Puuuhhhhh

Vilken helg! Vi kom hem ifrån San Diego sent igår kväll och både jag och Eric somnade i soffan. Det tog oss närmare 6 timmar att ta oss ned till San Diego så vi fortsatte i samma stuk som fredagen, vi missade själva ceremonin men kom i tid tills att det roliga började på bröllopet i alla fall. Vi var med när de ropade in det nya paret som man och fru (det var en familjevän som gifte sig förresten), vi var med på middagen, när de skar upp tårtan och vi var med när dansandet började. De som dansade mest på hela festen var Lilja och Sofia. De dansade så att det stod härliga till. Alla fotograferna försökte fånga de på bild vilket inte var det enklaste, speciellt inte Sofia som springer åt alla håll och är jättesnabb, men det är lättare med Lilja som gärna posar inför kameran :). Vid flera tillfällen så gick Lilja framför Sofia när det fotograferades. Lite avis kanske :)?

Igår åkte vi ned till La Jolla, San Diego, ett jättefint område i San Diego som ligger alldeles vid vattnet. Vi åt en sen frukost i La Jolla och gick sedan längs stranden för att titta alla sjölejon. Jag har varit där en gång innan för en många herrans år sedan när jag och min kompis Emmelie (som jag kom hit till USA tillsammans med 2001) åkte ned med en japansk kompis till San Diego över dagen. Jag kommer ihåg att vi åkte mitt i natten och kom dit jättetidigt och vi hann med La Jolla, Sea World,  hann titta på en skola vi funderade på att transferera till, och Downtown San Diego för utgång. Herregud liksom. Man orkar mycket när man var ung ;).

Eric har alla korten på sin telefon så jag får lägga upp kort senare idag (har ett kort som jag kan lägga upp dock). 

Idag har jag börjat 5:2 dieten och sitter här SKITHUNGRIG! Det blir bättre hör jag och man får väl komma på vad man kan äta så man står sig någotsånär i alla fall. Hoppas ni alla har haft en fin helg. 


Våra små prinsessor!



1 kommentar:

  1. I love this picture so much. I'm totally framing it for myself! ha!

    SvaraRadera