tisdag 19 februari 2013

Nu beger det sig

Idag begav jag mig tillsammans med alla andra från min avdelning på jobbet till Orlando, FL. Det har varit en extrem dag med resande hela dagen till att när vi väl anlänt så fick jag och min arbetskompis möta upp med den som håller i konferensen för att få en tour, se till att allt är som de ska vara och sätta upp inför morgondagen då konferensen börjar. Jag tog precis ett bad med en "lush bomb" som jag slängde i, relaxade med ett glas vin och har nu lagt mig i sängen. Alltid superskönt med hotelsängar. Nu får jag pusa snart. Imorgon kör det igång. God natt :).

Det måste ha varit det minsta planet jag varit på första sträckan från Santa Barbara till San Francisco. 


8 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas ni får det riktigt bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det blev helt ok :). Hade det roligast med min arbetskompis :)

      Radera
  2. Va kul!! Ha det nu så bra!!! :) Karin

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar LUSH! Dom har så underbara produkter. Kul att dom finns här i USA, eller dom kanske kommer härifrån egentligen. Men jag upptäckte dom hemma i Sverige och brukade köpa deras badbomber :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja deras badbomber är helt super :). Tror faktiskt att de kommer härifrån USA från början.

      Radera