torsdag 28 februari 2013

Upp och Ner

Jajamän det har börjat. Bikinisäsongen är runt hörnet här i Santa Barbara. Ni där hemma i Sverige har ju fortfarande tid på er. Men inte vi, kläderna kan kastas närsom. Kommer det en varmfront vilket det redan har gjort en massa gånger i år åks det till stranden. Jag har dock behållit kläderna på hittills men det håller inte hur länge till. Nä, nu vill jag verkligen komma i form.

Jag och Leslie sprang "bleachers" som de kallar det häromdagen, nu två dagar efter så kan jag knappt gå. Har så ont i vaderna så det finns inte. Kunde knappt gå nedför trappan på jobbet idag så jag höll mig längs kanten så att folk kunde gå förbi men då går det en man precis bakom mig som liksom vägrar att gå förbi. Han gick bakom mig hela vägen ned, det är en lång trappa kan jag också meddela. Om det handlar om hövlighet så förstår jag inte för att jag höll mig uppenbarligen EXTREMT till sidan för att visa folk - "gå förbi mig!!!!" Det tog år och dag för oss båda att ta oss ned och när vi väl landar så piper han iväg fort som sjutton. Vad är det med folk ibland alltså!?


Vi hade till och med en personlig tränare med oss :)

5 kommentarer:

  1. Duktig du är! Själv satsar jag nog på beach 2015... ;) Det är lagom långt borta! :D

    SvaraRadera
  2. Duktigt! Känns ganska surrealistiskt att kunna åka till stranden redan :) Här i Michigan snöar det i dag - CA is the place to be ;)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) vädret har varit helt super det sista. Känns helt sjukt att man kan gå till stranden i mars liksom men så klar inte helt fel :)

      Radera
  3. She is so cute!!! Work it momma!

    SvaraRadera