tisdag 19 januari 2016

Grattis James

Igår fyllde James år (min brother-in-law). Det blev ingen firning med familjen men vi firade istället i lördags på en Mexikansk restaurang i Santa Barbara. Jag och Eric fick faktiskt en liten mini-date för alla hade samlats på en vinbar bredvid själva restaurangen innan det var dags för middag. Så det blev riktigt nice. Vi hann prata och liksom "catch up" innan alla kom. 

Det är ju svårt ibland när man har små barn att ens få tid att prata, för när Eric kommer hem på kvällen så går det knappt att få en syl i vädret då barnen pratar non-stop. Så vi säger alltid att vi får prata när de har gått och lagt sig. När de väl har lagt sig så vill vi inte prata längre haha utan bara strötitta på TV eller gå och lägga oss själva. Så vi fick lite mysig tid tillsammans. 

Eric var tvungen att gå ganska snart för han skulle gå på och "volunteer" på sin "youth group." Men jag stannade och firade James :).

Det blev en jättelyckad kväll med kanske en eller två för många Margeritas :). Det slutade med att restaurangen var helt fullproppad för det var ett band som spelade och så hade de hade ett "aerial" uppträdande. Ni vet sånt där då de hänger från ringar och rep i luften. Så otroligt duktiga de var alltså. Tyvärr fick jag inget kort på det för jag satt och tokpratade med Erics syster hela kvällen.

Jättekul kväll! Grattis James!

Tyvärr suddigt kort på oss.


James med alla sina tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar