torsdag 14 januari 2016

Sleepover

Hej. Vi har en sleepover här idag med Liljas bästis, Skyla. Vi har haft en jättemysig kväll med maskerad, mycket lek, varm choklad och film. 

Nu sitter jag här och hör hur de fortfarande leker där inne i Liljas rum. Sofia är totalt utslagen trots leken. De gick och lade sig närmare 21.30 så den lille sover som en stock, men det kan man som sagt inte säga om de äldre. Det blir väl snart dags att gå in och säga till de snart hihi. Men det är väl det här sleepovers handlar om eller hur? Bus och lek. 

Idag har jag bockat av en massa inför resan till Sverige. Jag har fått ordning på våra SkyMiles, i och med att vi flyger med Delta, likaså British Airways är omhändertaget inför Londonresan. Jag har alltid varit så himla dålig med att spara miles och har säkert missat en hel del gratisflygning under åren. Men det ska det bli ändring på.

Nu har jag också klickat hem en massa presenter till nära och kära i Sverige :).

Nä nu får jag nog gå in och ta mig ett snack med de här damerna haha. 


Vilka prinsessor!

Uncle Benny intallerar prinsesstältet!

Bus, Bus, Bus.

Söta Skyla <3. 
Finding Nemo Time!


Tre små grisar <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar