fredag 6 februari 2015

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Dagen tog sig en rejäl sväng idag. För det första så blir det ingen mer Svenska Skola för oss..... överhuvudtaget :(. Jag blev så besviken när jag fick ett textmeddelande från fröken Gittan idag där det stod att då gruppen har blivit så stor nu, så kan vi inte ta med oss syskon längre. Alltså så kan jag inte ta med mig Sofia längre. Med det menas det att vi inte kommer kunna gå överhuvudtaget. Vi har inte lust att betala för en barnvakt varje fredag. Jag tycker så himla synd om Lilja då det var det första hon sa imorse. Hon var så glad över att det var fredag och vi skulle åka till Gittan. Vi får hoppas på att Svenska Skolan i Santa Barbara startar upp så snart som möjligt. På ett sätt känns det skönt då jag slipper köra men samtidigt så gjorde jag det för Liljas skull. Det är också tråkigt att säga hej då till alla som vi lärt känna där nere. Så många trevliga människor. 

Ja ja, som sagt, det bli inte alltid som man tänkt sig. Istället hängde vi med kusinerna och gick en prommis. Kul! 

Nu ser vi fram emot helgen. 



Besties!

2 kommentarer:

  1. Va syynd med Svenska skolan!!! Hoppas Lilja glömmer bort det!!!
    Kram kram /Karin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev totalt missförstånd med fröken Gittan och vi kommer fortsätta gå. Kul :). Kramis

      Radera