onsdag 18 februari 2015

Tröööööttttt!

Usch, idag är jag sådär riktigt trött. Att gå upp tidigt börjar ta ut sin rätt. Dagarna känns väldigt långa haha. Funderar på att hälla upp den 3:e koppen kaffe redan. Hur ska denna dagen gå? Vi ska iväg på musikklass och sedan ikväll hade jag tänkt att försöka dra mig till gymmet igen till den klassen som tog livet av mig sist vecka. Den är grymt bra!

Ska kasta i lite kyckling i crockpoten nu så slipper jag oroa mig för att fixa middag i alla fall. Ska tipsa om denna rätt senare. Den är såååå god. Min svägerska tipsade mig. Hälsosamt, gott och framförallt enkelt. 

Men först meeeer kaffe!



2 kommentarer:

  1. I know the feeling. Hoppas gymmandet piggade upp.

    Vilken sorts crockpot har du? Är väldigt intresserad av att skaffa en. Låter så praktiskt att maten tillagar sig själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes det gjorde det :)... tyvärr är denna dagen ännu värre än igår så vi får se hur det går.

      Du, min crockpot var nog ett av mina bästa köp. När man är busy mamma, eller arbetarmamma så får man underlätta där man kan :).
      Ska ta ett kort på den och messa dig. Jag har en av de större... vilket är så värt det. Ska lägga upp ett supergott recept snart.

      Kramis

      Radera