torsdag 29 oktober 2015

Natten

Go'morron!!! Natten gick bättre än den gjorde natten innan. Hur trött jag än var igår så kunde jag inte somna förrens närmare midnatt. Jag låg och tänkte på att jag måste sova och så klart kunde jag inte sova då. 

Planen var att Eric skulle ta hand om Sofia inatt och jag skulle sova. Hon vakande vid 1:30 på morgonen och kunde inte somna om så Eric fick lugna henne. Jag gick och lade mig inne hos mina svärföräldrars vardagsrum när hon vaknade mitt i natten (vi bor som i ett duplex) och sov därefter fram tills 6:30 då Eric skulle åka till jobbet. Han sa att Sofia hade vaknat vid 6:00 vilket vi ju inte kan klaga på. 

Så lite bättre gick det i alla fall. Hoppas det går lika bra inatt. 

Jag ska försöka bli bättre på att hålla mer på våra rutiner med mat, snacks och naptimes. Jag är ganska bra på det men kan nog bli bättre. Jag undrar om det kan hjälpa vår situation?

Nu ska vi snart iväg för Bamseklubbens barnträff :). 






2 kommentarer:

  1. ... Du säljer ju inte in det här med barn... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä jag förstår det... men så här är ju sanningen lol. Det är ju självklart superstunder också.. kanske får skriva mer om de :).

      Radera