måndag 12 oktober 2015

Sjukstuga

Den här sjukstugan tar fasen inte slut. Vi var alla sjuka för en vecka sedan och så blev jag sjuk igen efter vi var ute i torsdags. Har haft hemsk huvudvärk och feber. Vaknade imorse med 39.5 feber. Låg hela natten och frossade och svettades. Så har det varit sedan i fredags. Då började det med världens huvudvärk och feber. Jag trodde att jag hade migrän men i och med att jag har haft så pass hög feber så pass länge så kan det väl inte ha varit det. 

Tack och lov så kunde flickorna åka till sin dagmamma idag. Eric fick ta de dit imorse. Han har fått ta hand om mig nu två helger i rad. Det måste vara tjatigt för honom också vid det här laget.

Kände igår kväll hur paniken började krypa på mig då jag inte kände mig bättre och visste att jag möjligtvis skulle behöva vara bra nog så att jag kunde ta flickorna till sin dagmamma eller ta hand om de hela dagen. Det är verkligen hemskt när man känner sig så pass sjuk att man verkligen inte kan ta hand om barnen. 

Önskar att jag hade mamma här nu som kunde ta hand om mig :(.


2 kommentarer: