fredag 25 mars 2011

Äntligen fungerar internet och datorn igen

Gud alltså. Det var inte bara internet som krånglade, datorn lade av totalt. Men Eric fick tillbaka den till livet :). Tack och lov!!!

Ok, nu så vet jag knappt vart jag ska borja. Det har hänt en hel del. Det mesta är dock bara att jag jobbar under dagarna. Jag förstår inte hur folk kan jobba och göra en massa andra saker samtidigt :). Man hinner ju bara inte med. Hoppas jag vänjer mig. 

Det som är väldigt roligt är att jag älskar mitt nya jobb. Det är mycket nya grejer som jag aldrig har gjort innan, men det är alltid kul med en challenge. Det är det verkligen kan jag tala om. Dagarna går förbi så fort så det finns inte. 

Den här stora människan hade jag lunch med igår.

Jag hoppas ni alla förstår att vi båda kallar varandra "Big Chicks" för att vi båda är långa och det är absolut inget illa menat (har förklarat detta i bloggen tidigare, ni kan läsa allt här). Big Chick planerade denna posen jättelänge innan jag tog bilden.

Efter jobbet idag så mötte jag upp med Eric, och Erics bror Jason för Happy Hour på Zodos igen (vilket är ett bowlingställe som vi går på Happy Hour till). 

Erics bror Jason. Bilden är tagen med min telefon, därför kass kvalitet. Likadant med bilden på Big Chick. Detta är på Zodos.
Nu sitter jag här i soffan med ett glas vin (eller en flaska vin) och bloggar.

Jason säger att man behöver inget glas längre. Det här är nya stilen.
Imorgon så ska jag städa för på söndag kommer min bästa kompis hit.... JAAAAAA SÅÅÅÅÅ ROOOLIGT: Emelie kommer komma och hälsa på för en vecka. Här är ett litet inlägg med mina två bästa vänner, som jag ska åka på 30-års resan med. Emelie, som kommer är hon med brunt hår. Båda två heter Emelie och Emmelie, och vi brukade kalla de "Emelie brun" eller "Emmelie gul" för att skilja de åt. Eller "Emelie bajs" eller "Emmelie kiss" haha, för att en är blond och en är brunhårig. Emelie, som kommer har brunt hår och ni kan läsa lite om henne här.

På eftermiddagen så ska vi hälsa på Bonnie & Ephrem i Ventura. De har svenskar på besök så det ska bli middag och vin. Mysigt. Jag har även ett gammalt inlägg om Bonnie & Ephrem här.

Det här med blogg börjar ju bli riktigt roligt. Det är ju verkligen som en dagbok (fast det är så klart att det är mycket jag inte berättar också :)), men nu märker man ju att man har en massa inlägg som man kan gå tillbaks i tiden och kolla upp. Jätteroligt!!! 
Ha en superbra fredags kväll allihopa!!!

6 kommentarer:

  1. Så roligt! Hälsa Emelie så jättegott! Ni träffas oftare än vad Emelie och jag gör - har inte sett henne sen studenten tror jag... Och vi bor ändå i samma land. :)

    Ha det jätteskoj och kramar till er båda!

    SvaraRadera
  2. Kram på dig Caroline! :) Kul att höra från dig, så här genom bloggen! :)

    Förresten Linda, jag kommer på SÖNDAG. :) Hoppas detta passar. Antar att du bara skrev fel. ;)

    Hahahahaha!

    SvaraRadera
  3. Förresten igen,

    DEEET SSSSSSSKA BLIIIIIIIIIIII SÅÅÅÅÅ KUUUUUUUUUL ATT SES IGEN!:D

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA ja jag skrev fel. :)

    SvaraRadera
  5. Så bra då. :)

    Jag har försökt få tag på dig! Testar att skriva här oxå. Snälla ring mig på skype! Vill ju bekräfta inför imorgon.

    SvaraRadera
  6. Ni är roliga - ordning och reda ska det vara! :)

    Emelie - vore jätteroligt att surra lite mer med dig vid tillfälle! När du kommer hem igen kanske? Ta hand om Linda nu och ha det toppen! :)

    Kraaaam på er!!

    SvaraRadera