lördag 12 mars 2011

Första veckan avklarad :)

Min första vecka på det nya jobbet är avklarad. Jag överlevde. Det har varit fruktansvärt stressigt den senaste veckan.Varje dag efter jobbet så har det varit någonting, och jag har inte kommit hem förrens 10 eller 11 på kvällen. 

Vi avslutade veckan med att gå på middag med Laurie och James. Erics syster och hennes man. Vi gick och åt på Pascucci's, vilket har alltid varit en av mina favorit restauranger. Om ni någonsin kommer till Santa Barbara så måste ni testa den restaurangen. Den är italiensk, har bra priser, ligger mitt på State Street (vilken är huvudgatan), och serverar det bästa vitlöksbrödet någonsin. Jag kan äta mig mätt på det.


Hann inte byta om (i och med att vi bor uppe i berget), så det blev att åka raka vägen från jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar