torsdag 3 mars 2011

Road Rage...

... har tyvarr jag. Jag kan inte hjalpa det. När jag är ute på vägarna och kör och jag ser vissa idioter göra vissa idiot manövrar så blir jag helt hysterisk. Jag har en speciell grej som jag måste göra varje gång som någon kör som en dåre. Jag måste köra i filen bredvid och åka upp bredvid denna specificka förare och se vem det är. Jag måste se hur denna personen ser ut. Jag vet, säkert väldigt sjukligt, men sant.

Eric är livradd for min road rage i och med att vad som helst kan hända. Man tappar ju i princip koncentrationen för en sekund eller två i och med att ilskan stiger i en och det har ju hånt att vissa månniskor har skjutits pa motorvagärna.

En gång sa var jag ute och körde och blev vittne till ett road rage. Det var två filer och jag såg en manniska i en bli som hytte med näven åt en annan och den andre pekade finger tillbaks. Vi kom till slut till ett rödljus då den ene som hytte med näven hoppar ut helt hysteriskt ur bilen och springer fram till den andre. Rödljuset slår precis om och man ser den andra bilen rivstarta iväg. Det hände alltsa ingenting. Sa här arg har dock aldrig jag varit.

Har någon annan road rage där ute?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar