lördag 12 mars 2011

Myslördag

Idag har varit en jättemysig dag. Vi åkte ner till stan och käkade bagels igen på samma ställe som sist vecka eller två veckor sedan. Jag åt samma igen med lax, kapris (tack Caroline :)), tomat, philadelphia, röd lök, salt och peppar. Sååå gottigt.

Efter det så körde vi runt för att leta lägenheter igen. Vi blev alldeles för trötta så vi tog och åkte och åt igen :). Mexikanskt blev det.

Sedan gick vi på bio och såg "The Adjustment Bureau." Den nya filmen med Matt Damon. Jag rekommenderar verkligen den. Den får 4.5 Clydes av mig (min katt).

Har tagit ett bett igen innan jag kom på att jag skulle ta kort. Varför gör jag så.
Bild innefrån bagel stället.
Mango Margarita
Eric irriterad från alla kort som jag tar :)
Enchilada
Allt är större i Amerika. Bilden ger inte storklen rättvisa. Det här är enormt.
The Adjustment Bureau


3 kommentarer:

  1. Jag vill prova en sån där lax-bagel när jag hälsar på. Bara så du vet. ;) De ser så himla goda ut!!

    SvaraRadera
  2. :) det blir inga problem. Du ser ju hur ofta jag går... Kan inte förstå att du kommer så snart :)

    SvaraRadera