tisdag 15 mars 2011

Grattis i Efterskott Caroline :)

Let's give a shout out to Caroline Daag, min väldigt goda vän som igår fyllde 30 år. Ja visst, det är sant. Hela 3...0 fyllde hon. 

Jag mixade ihop den 14:e med den 24:e och trodde först benhårt att hon fyllde år igår, men sedan efter mycket eftertanke så var jag benhård på att det var den 24:e. Det slutade med att jag skickade ett email i hopp om att födelsedagen var den 24:e, men nej jag hade fel.

För många herrans år sedan så hette min bästa kompis Elsa, och Elsa fyllde år den 24:e mars. Det har jag aldrig glömt men mixade nu ihop de två :(... Hur som helst: 

ETT STORT GRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN!!! MÅNGA KRAMAR MIN VÄN. 
Önskar jag kunde ha varit där.



2 kommentarer:

  1. Förstår inte vad du pratar om - det är redan glömt och jag är fortfarande 29!

    Men eftersom jag fick äran att bli så uppmärksammad på din fina blogg så har jag tagit mig i kragen och för första gången i mitt liv provat att skriva en blogg-kommentar själv... Framsteg va!? :) TACK så väldigt mycket för den fina buketten!

    Fast nog trodde jag att min FÖRSTA och BÄSTA vän skulle komma ihåg mig mer än någon som gästspelade en stund på mellanstadiet, under de år du blev tvångsflyttad till Bruket.... ;)

    P.S. Jag tror att det är några gamla godingar som jag en gång haft mycket skoj med, som lämnat kommentarer på din blogg - riktigt roligt att läsa och jag hoppas ni har det toppen allihopa! Kanske att vi får möjlighet att ses någon gång innan pension...?! :)

    Ja, det här blev ju mer ett inlägg än en kommentar... Orutinerat! Men jag hade så mycket på hjärtat! Sorry... :)

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Fyyyy faaaan vad irriterande. Jag skrev precis en kommentar pa din kommentar som inte skickades. Den var sa lang oxa :)...
    Ok jag far gora om det.

    Vad kul att du blev glad for uppmarksameheten. Sjalvklart sa maste jag uppmarksamma en sadan fin manniska i min fina blogg. Sa klart!!! :)

    Ja, va fasen vad det? Hur kunde de tvangsflytta mig till bruket pa det viset hahaha. Elsa var den forsta manniskan som jag traffade efter flytten. Hon bodde ocksa i Salt Lake City.

    ja, nar jag gick in har for att kommentera pa din kommentar :) sa nar jag scrollade ner sa trodde jag att det var mitt inlagg jag sag, men nej det var din langa kommentar :).

    jag hoppas i alla fall att du hade en superdag.. Vad gjorde du pa den stora dagen? Har du planer pa att ha fest?

    Pusssss in van och grattis an en gang.

    SvaraRadera