fredag 4 mars 2011

Saluting the sun!

Nastan i alla fall. Startade dagen med en yoga session idag. Klassen borjade klockan 9. Gud sa skont alltsa. Finns nog inget battre satt att starta dagen pa. Jag ar ganska trott nu dock. Ar ju inte van att ga upp sa tidigt :).

Men gud sa stel jag ar da. Lararen kommenterade pa mig hela tiden om att jag gjorde fel och sa. Men har ju knappt aldrig gjort yoga sa jag tyckte det gick ganska bra, och kommer absolut att gora det igen. Jag behover verkligen stretchas ut. Nar jag forst kom till klassen sa tankte jag bara men herregud vad kommer det har bli. Lararen sag i princip ut att vara 100 ar. Men hon var en yoga master.  Jatte stretchig var hon.

Jag ska forsoka ga pa zumba ikvall ocksa.

Efter det sa har jag bara hangt med Big Chick hela dagen. Vi kakade mexikansk lunch idag. Jattegott. Korde pa mina fish tacos igen. Gar ju aldrig fel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar