fredag 4 mars 2011

Ensam Hemma

Det blev zumba for mig idag. Tva traningar pa en dag. Harligt. Zumban var hur kul som helst. Kan starkt rekommendera den traningsformen. Det ar ju sa himla roligt sa man marker inte ens att man tranar.

Idag sa ska Eric aka ner till Long Beach for och hanga med tva av sina kompisar over helgen.

Buhuu jag ar ensam hemma ikvall. Om jag inte raknar all rumskompisarna da sa klart.

Nu har jag hyrt film, "Salt" och "Splice," plus kopt vin. Har kopt en tidning och hade tankt att lasa om kandisarnas cellulit problem. Usch nu kom precis Splice vinjetten upp pa TVn. Ser ganska skrammande ut. Ha en bra fredagskvall allihopa.
Skal!!!

Sa hej da till Eric pa Starbucks. Han hatar alla korten som jag tar nonstop nu for tiden. Han forsoker sa valdigt att se glad ut har :)



2 kommentarer:

  1. Hey love! You can always hang out with us! This translation is pretty funny. What is Salt and Spice? LOL

    SvaraRadera
  2. Awww thanks girl. What are you guys doing this weekend? Yeah the translation is awesome haha. Salt and Splice is actually two movies. Salt is the one with Angelina Jolie and Splice is a super scary one :)

    SvaraRadera