måndag 28 mars 2011

Emelie anländer i Staterna

Igår så kom Emelie hiiiiiiit. JAAAAA! Så roligt. Det är så kul att vi kan träffas så pass mycket som vi kan. Jag träffar i princip Emelie mer än vad jag hade gjort om jag bodde i Sverige, och allt har att göra med att Emelie är en Ph.D. student. Hon åker konstant på konferenser till... yes you know it... US, och specifikt Kalifornien då.
Denna gången så ska hon till en konferens in San Francisco så då passade hon på att ta en vecka hos mig också. Ja, sa jag kom bara. Så forstätt plugga Emelie, det lönar sig så bra för mig :). 

Här stod jag på flygplatsen och väntade.

Emelie kan man se här haha.


Direkt Starbucks. Jätteglad.

Flygplatsen utanför.




Vi gick på bio och såg "Battle Los Angeles." Kan verkligen rekommendera.

Idag gick vi på Fresco och åt lunch. Emelie är förundrar över de stora portionerna. Jag har vant mig. Kanske därför som vågen aldrig rör sig för mig :).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar