tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År

Vi ringde in 2013 med de bästa gamla godingarna Emelie och Emmelie (de tre musketörerna) samt deras respektive. Även Elian var med och firade nyår men klarade det inte till 12-slaget. Min smurf firade nyår med mormor och morfar hemma i lugn och ro.

Emmelie hade dukat nyårsfint och vi lagade god nyårsmat, fläskfilé, potatisgratäng, sallad och till dessert så hade vi gammaldags gräddglass med varma bär. Maten verkade vara en jättehit för killarna åt allt som fanns. Emmelie tyckte att det var jätteroligt att lura mig och Eric till att ta den äckligaste shoten jag tagit i hela mitt liv medans Emmelie och Sebastian tog julmust.

Det största som hände under 2012 var ju så klart när vi välkomnade vår underbara lilla Lilja. Det kommer även bli det största för 2013 och resten av livet säkert. Jag ser så fram emot att se hennes lilla personlighet komma fram som man ser varje dag mer och mer och att bara umgås med liten. Jag känner mig redo för 2013 med nya utmaningar. Jag önskar er alla ett Gott Nytt År! 💕









2 kommentarer:

  1. Vad trevligt det ser ut! Gott nytt år till er alla, så här i efterskott! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen jättetrevligt. Gott nytt år på dig!

      Radera