onsdag 4 november 2015

Bad Hair Day

Sofias hår är "OUT OF CONTROL!"  Det har börjat växa som bara den och hon har bed head varje dag. Jag vet inte hur vi ska lyckas tämja det???

Idag var det första gången jag var tillbaks på gymmet (sedan 4 veckor tillbaka) om man inte räknar nattklubbsspinningen då haha. Och det kändes så skönt. Jag började dock väldigt långsamt med bara 40 minuters gång på löpbandet. Tänker INTE bli sjuk igen!!!

Därefter körde vi en himla massa ärenden runt i stan'. Hann inte med allt jag ville dock för tiden går och innan man vet ordet av så är det dags för liten att sova middag. 

Nu har jag en chili som kokar på crockpoten så middagen är ju i princip redan färdig. ÄLSKAR min crockpot. Jag har hört så mycket snack om chili det sista. Chili hit och chili dit så jag blev så sugen på att göra en själv, speciellt som att det är lite kyligare ute också. Om den blir bra så lägger jag upp recept!


Dålig hårdag! Men lika glad är jag för det!

Lilja försöker borsta till Sofias hår men det är näst intill omöjligt!

Ja... det finns inga ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar