fredag 27 november 2015

Thanksgivingfirande

Nu har vi alla vaknat här hemma. Eric har precis åkt iväg med ett par kompisar mot LA idag. De ska gå på den årliga Downtown LA bilshowen och vi ska istället bege oss norrut mot Big Chick och Solvang där vi ska plocka äpplen och baka äppelpaj :).

Igår var det så klart hysteriskt (som alltid när det är helgdagar) och en massa ska ordnas med. Mat, städning, alla människor osv. Men det är något speciellt med den hysterin också :). 

Vi firade som sagt med Erics familj och en del vänner. Det slutade med att vi var en massa människor. Diane hade fått duka tre olika bord. Vi hade otroligt mycket god mat så oss gick det ingen ö på. Jag åt flera portioner och på det dessert. Det får man göra när det är helgdag, eller hur?!

Alla barnen fick varsin present av Greg (James pappa) <3. Ett litet gossedjur var.

Här är ett av borden.

Småttingarnas bord. Sofia sov genom hela Thanksgivingfirandet, vilket var skönt för oss haha men hon är tyvärr inte med på något kort på grund av det. 

Här ser ni en del av all enormt god mat. Allt gick bra med min mat förresten :). 

Laurie posar :).

Älskling och jag <3.

#crazyeye LOL!


Vi fick se en parad av fint utklädda flickor i flera olika klädbyten under hela kvällen!

Efter allt ståhej och barnen var i säng så kastade Eric och jag mig i soffan och tittade på två filmer, sedan slocknade vi fort bägge två. 

Hoppas ni alla hade en fin Thanksgiving. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar