lördag 7 november 2015

Sötnosar

OMG sitter äntligen i soffan men är supertrött! Igår natt så vaknade Sofia och jag fick gå in och lägga mig med henne i Liljas säng (som är en minisäng). Låg krokig och Sofia snurrade hela natten men gosade som bara den så samtidigt var det så mysigt. 

Idag har vi varit på Penelopes födelsedagsfest. Hon hade fest på den nya isbanan så vi alla har åkt skridskor haha. Det gick inte så värst bra. Konstigt, trodde att det skulle ha gått bättre. En gång i tiden var man ju riktigt duktig, svenne som man är :). Men jag får berätta mer om det imorgon. 

Igår for vi ned till Svenska Skolan där vi alltid har så roligt... när man väl kommer dit. Vi åker vid klockan tre på eftermiddagen och det är en bra bit att åka men som jag har sagt en miljon gånger så är det så värt det... men man kan känna sig en aning trött. Vi pratade på julfirandet och att vi måste träna på julsånger osv. Det är inte klokt att detta året snart är över. Tiden flyger!

Det gick så bra för Sofia denna gången också. Hon satt still med mig och lyssnade på fröken Gittan. Helt otroligt! Hon har växt upp så snabbt bara den sista månaden. För när vi var där för bara en månad sedan så var det ju absolut hysteri. Men nu går det så bra och jag är hoppfull att vi hon kan börja till våren :). 

Emilia är HUR gullig som helst med Sofia och säger till sin mamma att hon vill ha en lillasyster som Sofia.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar