torsdag 19 november 2015

Playdate

Idag har jag känt mig tillbaks till normalt igen. Igår kväll sa Eric till mig och ta mitt pick och pack och gå in i sovrummet. Jag fick ta ledigt för kvällen :)

Så jag tog ett väääääldigt långt bad på säkert över en timma. Jag såg ut som ett russin efteråt. Sedan hoppade jag ned i sängen säkert redan vid klockan 20 och somnade säkert redan vid klockan 22 eller så. Sköööönt!!!

Imorse blev det gymmet och en playdate.

En jättetrevlig playdate med Mami och hennes barn. Det var ett tag sedan vi sågs så det var väldigt roligt. Lilja och Nell leker så himla bra ihop också. William (20 månader gammal) och Sofia (snart 19 månader gammal) har blivit mycket mera självständiga och springer runt och gör deras grej. Det blir enklare och enklare på lekplatsen för oss mammor märker man. Inte helt fel att någonting faktiskt blir enklare :). 

Nu har jag kotletter i crockpoten och det luktar så gott i hela huset. Detta receptet ska tydligen vara väldigt gott och köttet ska bli hur mört som helst. Spännande! Det blir säkert ett recept som jag får lägga upp här. 

Nu längtar vi efter att pappan i huset ska komma hem! 

Ha en mysig kväll!


Cheeeeeeese!!!

Dessa två sötisar!

Hela gänget! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar