tisdag 24 november 2015

Check Check Check

Gud! Sitter här och mumsar på en Gott & Blandat påse och kan inte sluta. Våra besökare hade med sig en jättepåse godis till mig :), med mest LAKRIIIITS!!! YES!!!

Sedan i söndags så har vi inte bestämt något med någon utan mest varit hemma och städat, organiserat, handlat mat, åkt ärenden, ringt viktiga samtal etc. etc. etc. Jag har fått avbockat en massa från todo listan. Känns riktigt bra!!! 

Nu är det ju Thanksgiving här i Staterna på torsdag och med det kommer ju en massa matlagning, fixande osv. I tre dagar i sträck har jag varit iväg och handlat mat inför denna fest. Vi ska vara hos Erics föräldrar, som bor bredvid oss haha men det är ändå en massa att fixa med. Jag ska ha med mig:


  • Ugnsbakad Mac n' Cheese
  • Hemmagjord Green Bean Casserole
  • Sweet Potato Casserole
  • Baked Brie Cheese med kex och baguette


Imorgon så kommer Laurie (min svägerska) samt familj hem till oss, och vi ska ha storkok under hela eftermiddagen. 

Min favorit på Thanksgiving bordet måste nog vara Green Bean Casserole, även om jag i princip gillar allting. 

Har ni någon favorit?

Nu är påsen i princip slut! Ahhhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar