måndag 2 november 2015

Livets Svängar

Det blev ingen Solvang idag och Big Chick tyvärr... eller ja en extrem snabbis blev det. När vi skulle hämta upp Big Chick så fick hon reda på att hennes kille hade skurit sig i armen på jobbet och var på sjukhuset så vi åkte direkt dit istället. Jag och småtjejerna väntade i bilen medans Big Chick kollade läget och hennes kille var tvungen att köras ned i ambulans till Santa Barbara för operation stackaren. Han jobbar med stenhygge och hade tydligen sågat sig i armen riktigt illa. Allt slutade bra och han är opererad och är hemma för att kurera sig. 

Så vi vände om och körde tillbaka hem haha och åkte en massa ärenden istället. Sedan var dagen så himla mysig med regn och rusk så det var extremt mysigt att bara vara inne och mysa. 

Ikväll testade jag en spinnklass där det spelades hög technomusik, det var kolsvart förutom en massa ljus liknande en nattklubb och rök kom ut i rummet med jämna mellanrum. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den klassen haha. Jag kände mig yr och full :). Har ni testat någon sådan spinnklass nån gång?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar