tisdag 10 november 2015

Yellow Belly

Hej alla glada. Hoppas ni har en bra tisdag. 

Igår var jag tillbaks i gamla gängor igen. Tillbaks till gymmet och min egentid (två timmar då jag kan göra vad jag vill, träna, sitta, duscha i fred osv = HEAVEN). Igår körde jag spinning och sedan satte jag mig i lugn och ro och svarade på email, ringde viktiga telefonsamtal och gick igenom att-göra-listan. Jag har laddat ned en app som kallas Wunderlist som har förändrat både mitt och Erics liv i princip när det gäller att hålla iordning på vad som ska göras. Jag får skriva om den i ett annat inlägg.

Därefter blev det lite ärenden och på kvällen åkte jag på happy hour med några tjejkompisar. Vi testade ett nytt ställe i Santa Barbara som heter Yellow Belly. För er som bor här eller för er som ska turista i Santa Barbara så kan jag varmt rekommendera det stället. Atmosfären, maten och servicen var jättebra.  

Så sköööönt att få lite egentid och prata ostört ett litet tag. Det behövs inte mycket för att man ska ladda batterierna. Bara ett par timmar så är man redo att kasta sig in i allt igen. Jag tror det är väldigt viktigt att man får den tiden för sig själv med jämna mellanrum så man får lite tid att bara vara den man är och var innan man blev mamma. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar