måndag 30 november 2015

Juldekorering

Helgen flög förbi i vanlig ordning. Men vi hann med att köpa julgran, juldekorera, och jag hann till och med att shoppa ny klänning för ett bröllop vi ska gå på nu till helgen. Eller närmare bestämt 4 nya klänningar :). Det var sådan bra rea att jag kunde inte stå emot. 


Här åker Eric och Lilja "Tomtens Express."

Denna granna gran blev det.

Alla vill hjälpa till att dekorera så klart.

Älskar Carl Larsson ljusstaken jag har fått av mamma.

Här är vår nya bänk förresten som vi köpte nyss på IKEA. Oj, bananerna måste ätas upp snart ser jag haha.

Barnen måste ju ha sin egna gran.

Vår klädda gran.

Myyyys! 


Vi är tyvärr ganska förkylda hela bunten så idag stannar vi inne och myser. Så gott det går i alla fall haha. Det är faktiskt mycket lättare med vår vanliga rutin då vi ger oss av på morgonen och kommer hem lagom till lunch (eller strax efter lunch) och Sofias tupplur. Alla har en bättre dag med de rutinerna. Barnen får springa av sig och jag får en sekund att tänka medans de leker. Men jag önskar faktiskt att vi kunde vara hemma en hel dag någon gång och att det gick bra det med. 

Hittills har det varit non-stop! Trots förkylning. Men vi kör vidare. Hörs sen :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar