måndag 23 december 2013

Helgen

Oj oj oj vad tiden går. Imorgon (eller redan nu för er) är det Julafton. Så God Jul på er allihopa som är vakna. Hela helgen gick till julklappshandling för oss. Vi hade några kompisar på besök i söndags men all annan tid gick till att fixa och dona inför Julafton. Nu är allt klart dock :). Det enda jag hade tänkt att göra är att baka några kakor till alla grannarna. Det för jag imorgon bitti. Eric jobbar halvdag imorgon. Här i USA är ju den största dagen den 25:e så här är det inte så konstigt om man jobbar. 

Imorse så kom en kompis förbi och vi bytte julklappar och gick på en prommis klockan 7:30. Så jättetidigt. Mina ögon var som grus. Men när man väl kom upp så var det väldigt skönt att vara ute i friska luften. Nu har Leslie precis åkt härifrån. Vi bytte också julklappar. Jag älskar den här tiden på året. Det är kul att få så klart men så jättemycket roligare att ge :). 

Nu har jag precis tagit ett bad och smörjt in mig med en massa lotion. Vilket påminner mig om att jag måste visa vad jag använder mot stretchmärken. Har lyckats hålla mig undan de hittills. Peppar peppar! Nu blir det film och min nästan dagliga glass :). 

Här kommer lite bilder från i fredags då vi var hos Susanne och Skyla. Vi fick en supergod lunch som jag inte kunde sluta äta av. Åt som en dåre. Skyla och Lilja pussades och kramades så himla gott. Vi hittade inte våra telefoner fort nog så hann ingått ta kort på kramen som varade säkert en minut. När vi sen kom hem visade jag Lilja korten jag hade tagit och hon ropade Skyla flera gånger. Så himla gulligt. Det var första gången hon sa Skylas namn. 




1 kommentar: