måndag 2 december 2013

Thanksgiving

Dagen innan Thanksgiving åkte vi till Penelopes skola för en Thanksgiving lunch. Det var jättemysigt och Lilja smälte in direkt med alla barnen och började leka. Jag antar att det är dags att börja tänka på vart Lilja ska gå i förskola. Gud vad tiden flyger alltså. 


 

Vår Thanksgiving blev jättemysig. Vi började dagen med att äta bullar med apelsinsmak (Erics familjs tradition) samtidigt som vi tittade på Macy's paraden.

Sedan åkte vi med all mat till Laurie och James som hade gjort det jättemysigt. 
Vi åt supergod mat där. James hade gjort en superfin kalkon som jag glömde ta kort på. All mat var jättegod och det är väldigt lätt att föräta sig. 

Efter det så åkte vi och firade med Erics föräldrar och hans bror. Jag åt även där, plus dessert. Som sagt det är lätt att föräta sig. Rullade i princip hem. 

Mysig dag. Hoppas att ni alla hade en fin dag vare sig ni firade Thanksgiving eller ej.







4 kommentarer:

  1. Härligt att få svulla lite! :D Fast jag är fortfarande ytterst tveksam till godisgratängen... ;)

    SvaraRadera
  2. Yes, vi hade riktigt bra också,,, som sagt, det där med att svulla verkar höra dagen till ;) Och för en gång skull åt jag med måtta :) Ni verkar ha kört runt lite, kan tänka mig att det blir lite extra mycket då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nice. Ja, jag kan ju inte riktigt säga detsamma då hehe. Ja, blev att äta två ggr :)

      Radera