onsdag 25 december 2013

Julafton

Vi hade en alldeles underbar julafton med massa god mat, trevligt sällskap, mycket skratt och roligt för barnen. Eric jobbade halva dagen. En stund efter han kom hem så åkte vi till hans föräldrar där vi träffade familjen Welsh, Julie och Ben (våran Manny ;)) var med i vanlig ordning. Jag åt så det stod härliga till. Det gjorde vi nog alla. All mat var så god. Sedan blev det julklappsutdelning. Vi brukar träffas alla på julafton och dela ut julklappar vilket jag tycker om i och med att det är så vi gör i Sverige. Sedan  juldagsmorgonen så öppnar vi våra paket till varandra. Tyvärr så blev det ingen Kalle Anka i år. Kom på att vi faktiskt inte har en DVD spelare. Nästa år! Hoppas ni alla har haft en underbar jul!






6 kommentarer:

  1. Jag fattar inte hur du kan äta så mycket som du säger att du gör och fortfarande se så smal ut!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha du mamma sa samma sak :) vilket jag ju tycker var roligt så klart. Mamma sa att bebisen tar nog all näring nu då. Jättebra så länge det kan hålla i sig :)

      Radera
  2. God fortsättning till er!! Vilken mysig jul ni har haft!! Massa go mat å fin julgran!!
    Jag har jobbat en del under jul, tråkigt!! Men gott med extra pengar!! :) snart e det nyår! Då blir det kanske bad i det kalla vattnet :)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott nytt år!!! ;)

      önskar

      Karin med familj

      Radera
    2. Tack :). Hoppas ni har haft en jättefin jul trots att du har jobbat. Japp, extra pengar är aldrig fel :). Nä, usch fy!!! Vad menar du? Ska ni hoppa i vattnet?

      Gott Nytt År till er!!! Tusen kramar

      Radera
    3. Japp Peter håller STENHÅRT på den traditionen :) jag har nog aldrig badat under den tiden vi varit ihop..på nyår alltså :) i år tänkte jag att jag skulle gett mig i. Jag tog på mig underställ som jag tänkte bada i men kom nog bara två meter så vände jag...alldeles för kallt!!! Det blåste väldigt också!! :) Peter å två till badade :)
      Kram /Karin

      Radera