torsdag 19 december 2013

Inte utan min "Binky!"

Som ni säkert har sett här i bloggen så ÄLSKAR Lilja sin elefant som hon kallar för "Binky!" Vi kan inte gå någonstans utan denna elefant. Tänk om hon bara kunde ha valt ett lite mindre gossedjur som favorit men nej det största möjliga. Binky är jättesmutsig för tillfället. Försökte tvätta Binky häromdagen men Lilja höll på att gå ned för räkning när hon såg mig trycka ned Binky i tvättmaskinen. Vi får tvätta Binky när hon sover någon dag. Förhoppningsvis imorgon! Bilderna säger allt!


Ovan till höger: Vi träffade en gammal jobbarkompis till oss häromdagen för julbrunch och Binky skulle så klart åka med.

Här sitter de två kompisarna!

7 kommentarer:

  1. Haha, vad söt! Det gulliga är ju också att elefanten verkar vara nästan lika stor som hon själv :) Är det inte jobbigt att bära runt på den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo haha jättejobbigt att bära runt på. Den är som sagt nästan lika stor som hon själv :)

      Radera
  2. Haha, precis som att ha två barn alltså ;) Den ena kanske lite mer tystlåten ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha precis. Binky säger inte så mycket :)

      Radera
  3. Älskar också elefanter och hade en förkärlek för gosedjur när jag var liten så jag förstår Lilja. Har dock inte hittat någon elefant i min egen storlek ännu... :)

    SvaraRadera