torsdag 10 februari 2011

En intervjuv till!

Jag har kommit hem fran den 3:e eller ar det 4:e intervjun med DreamFoundation. Jag hoppas det blir nagot av nagot nu. Hall tummarna for mig! All min energi gick at att aka dit idag. Jag forsokte snofsa upp mig sa gott det gick innan jag akte dit men kande mig fortfarande som en gris. Jag traffade tre manniskor idag igen och kande mig som en acklig "Walking Bacill," typ.

Hursom allt gick bra tror jag trots allt. Jag motte annu en gang idag med den hysteriska manniskan som skrattade at allt. Idag var han lite lugnare. Han forklarade for mig att det ar en annan som tavlar med mig om denna positionen. Men samtidigt sa fragar han mig om jag ar intresserad av en roll som en "Office Manager." Jag sa faktiskt nej. Jag kan bara inte gora det igen. Det var det jag gjorde pa sist foretag. Manga saker man gor som en Office Manager ar jattebra men manga ar inte det. En av mina uppgifter var att inhandla mat till kontoret. Folk kom till mig hela tiden och ville ha det och det och om jag skulle glomma sa kunde de bli sura ibland osv. Ett exempel jag kan ge ar att jag brukade kopa en blandning av olika havregrynssmaker. En gang sa hade de inte den jag kopte sa jag fick kopa en annan smak. Da kom det en upp till mig och forklarade att pa grund av att jag inte hade kopt den gamla vanliga havregrynen sa tar han nu med sig den smaken hemmifran. Jag bara "GOOD FOR YOU." Sadana grejer hande hela tiden. 

Jag ar valdigt intresserad av en roll som en Dream Coordinator pa Dream Foundation i alla fall. Da tar jag hand om drommarna fran start till finish. Jag hoppas verkligen. Sande precis ivag tack email till alla jag motte idag.

Har kommer nagra ja, inte sa bra tagna bilder, pa mig innan jag drog ivag idag. Och aven pa min lugg *snyft* *snyft.* Mamma tycker i och for sig att det ar battre med lugg. Eric tycker INTE det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar