onsdag 2 februari 2011

Mitt forsta inlagg!!! :)

Wow, detta ar mitt forsta inlagg nagonsin. Jag har ingen aning om om Google ar bra att blogga for eller ej eller vad for sorts design jag kan anvanda, bilder etc. Men det stod att man kunde bli van med Google om man bloggar for de och det tyckte jag lat helt ok. Hur som helst detta loser sig val sa smaningom. Ok, sa anledningen eller anledningarna till att jag ville starta min egen blogg ar for att forst a framst sa kan familj och vanner lasa om vad som forsigar i mitt liv har borta pa andra sidan klotet. Detta ar nog den framsta anledningen. Den andra anledningen ar for att jag tycker det ar valdigt roligt att skriva, plus att jag kan anvanda denna blogg som en sorts dagbok for mig sjalv. Ok, nu haller jag pa och do for jag vill sa garna posta detta forsta inlagg nu nu nu. Jag vill se hur det kommer se ut. I nasta inlagg sa tanker jag skriva en liten presentation om mig sjalv och vem jag ar.... Stay tuned people (eller vem skulle det vara i och for sig, jag har inga lasare haha).


Detta ar min USA man Eric forresten :) (Vi ar i Vegas har, bilden ar fran Aug. 2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar