söndag 27 februari 2011

Nej sockmardrömmen är tillbaks

Ar det nagon annan an jag som kan irritera sig pa sin mans/pojkvans smutstvattvanor? Eric har en rutin som bestar av att komma hem innanfor dorren och ta av sig kladerna precis dar han star och sedan lamna kladerna dar han tog sig av de. Jag vet inte vem han hade tankt sig skulle plocka upp dem. Hur svart ar det att droppa kladerna i tvattkorgen. Ar det verkligen sa enormt svart?

Men den varsta tvatt mardrommen ar "sock mardrommen." Jag vet inte hur manga ganger vi har haft den har diskussionen, men det andrar sig aldrig. Jag ber alltid Eric att vanda pa sockarna sa de har ratt sida ut innan han lagger de i smutstvatten. Nar han tar av sig de sa har han en tendens att vanda in och ut pa de namligen. Jag hatar att sta i en evighet och vanda ratt pa sockarna. 

Eric har ett sjukligt behov av sockar. Han alskar sockar. Och har jag vet inte hur manga han har. Han byter flera ggr om dagen vissa dagar. Sa sock tvatten blir allid enorm. Jag star verkligen inte ut med att sta i en evighet att vanda in och ut pa sockarna och sedan para ihop ratt sock par. Jag dromde sock mardrommen i natt igen :(.

Det har ar ingenting mot vad hogen kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar