måndag 14 februari 2011

Min Valentine's Day

Hej. Jag hoppas att ni alla hade en superbra "Alla Hjärtans Dag" idag. Jag hade tva intervjuer idag eftermiddag sa vi gick pa en liten middag efter allt det. Hade garna klatt upp mig osv. men det kunde ju inte bli nagot av det. Under dagen sa sag jag hur manga killar som helst springa runt hysteriskt med blommor till sin respektive. Lite gulligt faktiskt. Hursom sa hade vi en jattebra Valentine's Day idag, jag och min Valentine. Vi at en Valentine's special middag da man fick en forratt, huvudratt, efteratt och champagne for ett bra pris. Vi gav varandra ett kort dar forklarade var karlek for varandra :). Det ar sjukt hur mycket du kan alska nagon annan manniska. Lite skrammande faktiskt.



Tyvarr tog jag kortet for sent da jag redan rort till maten. Sag mycket finare ut nar det kom. Var jattegott faktiskt.


4 kommentarer:

  1. Where are you? I can't understand a word of this! Ahhhh!

    SvaraRadera
  2. Hahaha... yeah must be frustrating. I would switch to English but my mom wouldn't get it. We went to the Mesa Cafe. Not too crowded. Had a great little Valentine's dinner. Did you guys do anything?

    SvaraRadera
  3. Jag har försökt kommentera flera ggr men det verkar inte funka... men jag testar igen.

    Verkar som ni hade en mysig alla hjärtansdag. Vi gjorde ingenting, var för trötta. Romantic. ;)

    Är det ranch jag skymtar där på en av bilderna? ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Yayyyyyy det funkade att kommentera denna gangen. Ja, vi hade en mysig Alla Hjartans Dag igar. Det var inget jattespeciellt bara middag och gav varandra ett kort.

    Yes, det ar ranch dar pa bilden haha..
    Manga kramisar

    SvaraRadera