fredag 4 februari 2011

JAAAAG DOOOOOOOOR!!!!

Jag skrev ett jatteinlagg som bara forsvann sa nu forsoker vi igen.

JAAAAAG KAAAAN IIIINTEEEE SLUTTTTAAAAA BLOOOGAAAA. Jag har blivit totalt beroende sorgligt nog. Jag skulle nog forstatt detta i och med att jag har varit beroende av cigg flera ggr under arens lopp att detta skulle inte vara annorlunda men hur som helst;

Jag hittade en rolig grej (nedanfor) som jag tankte att jag kunde anvanda for att fa er att lara kanna mig lite battre om det skulle vara sa att nagon annan an familj och vanner laser denna blogg haha.

Jag kan glatt meddela att jag fick min forsta kommentar idag i bloggen (du vet vem du ar:)). Det var ju jatteroligt.

1. Hur gammal är du om fem år? OJ VILL INTE TANKA PA DET men ok 34.
2. Vem var den sista du träffade? Manniskan pa HR Block (som deklarerar for en, och det har vi gjort idag).
3. Hur lång är du? 175 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Gudars skymming kommer inte ihag. Hmmmm det var nog "Alive." Eric hade aldrig sett den och det ar ju en sa bra film. Forresten ni skulle kunna ata mig om det var sa (om nagon forstar).
5. Vem ringde du senast? Eric for att saga att han skulle komma till HR Block for a signa papper.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Leslie "We will swim in the red wine tomorrow for sure." Vi ska ga pa Happy Hour.
7. Vad är dagens planer? Ja, dagen har anna kommit till ett slut. Men min gamla jobbar kompis, Antonio har precis kommit hit och pa schemat star rott vin och mycket tjot.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm vilket som, men det beror ocksa pa vem det ar. Om det bara ar en kort grej som att man kommer om 30 min sa ar sms att foredra men sedan sa finns det manniskor som man aldrig kan fa av tel och de foredrar jag nog att sms'a.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? Oj i somras. Vilket ar lyx for oss i och med att det inte hander sa ofta.
11.Vilken ögonfärg har du? Brun-grona.
12. När vaknade du idag? 9.45. Jag skams!
13. Har du någon gång hittat en katt? Va! Nej, tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Oj, det maste ju vara sa nara min familj det bara gar.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej. Sa langt ifran min familj som det bara gar. Typ som det ar :(
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jaaa det vet man aldrig. Som det ser ut nu sa ar vi nog i Santa Barbara. Men min drom ar att kunna ha nagot stalle i Svedala ocksa sa man kan ha tva stallen.
17. Vad skrämde dig som barn? Hajar! Usch, jag sag "Hajen" hos en kompis hus nar jag var sju ar gammal och sedans dess sa var jag vettskramd for hajar och trodde de skulle befinna sig under min sang. Jag satte upp alla mina gossedjur som en barriar for att skydda mig. Det spelade ingen roll att mamma sa att hajar behover vatten for att leva.
18. Vem fick dig att skratta senast? Manniskan pa HR Block haha. Han var rolig.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det tror jag inte. Hade jag haft en grammofon sa hade jag gladeligen spelat skivor.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En kass jakla laptop.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i pyjamas och mormors trosor. Eric har forstort sa manga trosor for mig sa det finns inte. Han HATAR de.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 6 st. Mycket myyyyys.
23. Hur många landskap har du bott i?Bara ett... Eller kanske tva. Bohuslan bytte ju namn till Vastra Gotaland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehhhh jaaa, men det hande mest for flera ar sedan. Hrrrrm det hander val nagon gang har och dar aven nu.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hmmmm barfota tror jag.
26. Är du social? Ja, det tror jag. Det beror pa. Har jag varit med en massa manniskor en langre tid sa behover jag lite egen tid men annars sa ar jag alltid redo att ga tillbaks in igen i vimlet.
27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad - latt.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hmmm det ar inte sa jattemycket pengar anda. Jag hade betalat av vara lan. Bokat 30-ars resan pa en gang. Bokat en resa hem till Svedala ocksa.
29. Tycker du om kinamat? Ja ibland. Men INTE egg-flower soup... USCH
30. Tycker du om kaffe? JAAAAG AAAAALSKAAAR KAFFFFEEEEE.
31. Vad dricker du till frukost? KAAAFEEEE sa klart. Manga koppar. Kanske 4.
32. Sover du på någon särskild sida? Ligger pa vanster sida om sangen men jag ror mig valdigt under nattens gang ocksa.
33. Kan du spela poker? Ja, jag ar jattebra. Har ett bra poker face ocksa :).
34. Tycker du om att mysa? Jag alskar att mysa. Speciellt med min alskling.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, extremt. Har ju redan blivit beroende av bloggning.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej men jag har en kompis som fyller ar dagen fore mig. Alltid kul att reta henne pa grund av att hon aldrig blir samma alder som mig utan hon ar alltid aldre.
37. Vill du ha barn? Ja manga. Tre kanske. Vi maste nog kora igang snart. Annars ar det val for sent snart. *Snyft* *Snyft.*
38. Kan du´några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, lite franska och lite lite lite latin.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, tyvarr. Tva dagar efter vi gift oss sa var jag med om en olycka. Jag snurrade tre ggr med bilen. Maste ha haft anglavakt.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hmmm bada. Beror pa.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. Att ga ut och ata nar vi kan. Finns inget battre.
42. Äger du dyra smycken? Jag ager manga dyra smycken som jag har fatt fran mormor eller mamma fran konfirmationer eller andra hogtider.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En hamburgare nar jag var nere i stan a sprang en massa arenden. Jag akte genom drive through.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det finns manga. Det finns en Eric, en Emelie brun, en Emmelie gul, en Caaaroooline.. det finns manga.
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har manga men om jag ska valja ett sa fick jag ett av min kara bror som kastade en sten nara ogat pa mig. Nar vi akte till vardcentralen sa fick de lim i ogat pa mig sa de hann aldrig fixa det innan det var for sent.
47. Vad har du för ringsignal? En rolig, glad en.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har mycket. Jag har klader fran nar mormor var ung och aven mamma.
49. Flirtar du mycket? Ja, jag tror jag flirtar dygnet runt tyvarr. Har i USA ar det nastan betraktat som att man flirtat nar man bara ar trevlig.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den bilden jag har pa min blogg var inte tagen speciellt for bloggen utan det var en tjej pa en fotograf skola har i Santa Barbara som tog den. Den togs ar 2007 haha och jag gillar bilden. Det ar aven den enda professionella bild jag har.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag vet vart jag kan kora.
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja, tva ggr under en och samma vecka. Tragiskt!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag laste Flickan som lekte med elden. Alskar att lasa svensk litteratur.
54. Läser du dagstidningen? Nej, men jag laser Aftonbladet pa natet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag skulle vilja prenumerera pa "Shape," vilket ar en fitness magazine har i USA. Maste ta tag i traningen snart.
56. Dansar du i bilen? Ja EXTREEEEMT.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 101.7. En ganska lojlig radio station har i SB som spelar gammal och ny musik. Jag ar lite tontig av mig.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Sakert nagon adress till nagon intervjuv nagonstans.
59. När var du i kyrkan senast? Julafton med Erics familj. Man gar oftare i kyrkan har an i Sverige och jag gillar det for det ar annorlunda. Far skriva mer om det nagon annan gang.
60. Vilka 3 personer utmanar du? Men va! Det vet jag inte. Men WHAT THE HELL jag utmanar ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar