torsdag 3 februari 2011

Go' Morron' Go Morron'

Go' morron' alla glada. Vaknade for typ 30 min sedan. Har vant dygnet igen at fel hall. Fasen da. Idag sa ska jag pa intervjun till "Dream Foundation," som jag berattade om igar. Fick aven ett samtal i morse, fran AppleOne (som ar en Employment Agency typ som Manpower), sa jag far ta och lyssna pa deras meddelande. Kanske har de nagon bra nyhet for mig gallandes nagot jobb. Vem vet.

Ikvall sa ska jag tutor svenska haha. Jag har precis borjat annonsera om att jag kan hjalpa folk som vill lara sig svenska. Sa har langt sa har jag tva studenter. Ett par som vill lara sig tillsammans. Killens mamma ar svensk men for att inte konfundera barnen sa slutade hon prata svenska nar han var 4 ar gammal. Tjejen ar amerikan som vill lara sig pa grund av att en del av killens familj (inkluderat hans mamma) bor i Sverige och de ska aka till Svedala nu i sommar. Jag maste fa igang de sa de kan prata. De ar bara sa duktiga.Varje morgon sa sjunger de till varandra Go' Morron' Go Morron'. Vissa ar ju muntra pa morgonen.

Vi hors snart igen. Ha det bra.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar