lördag 19 februari 2011

Ny dag nya tag

Japp da var det lordag igen. Tiden gar forbi alldeles for fort. Kandes som om forra lordagen var just har.

Har det jattekallt i huset i dag. Det ar jattekallt utomhus och det tar ett bra tag innan brasorna varmer upp hela det har jattehuset. Nu nar jag skriver det har sa haller mina fingrar pa att domna sa kallt ar det. Mina hander ar det enda som ar utanfor tacket just nu. 

Jag vet inte vad Eric gor. Jag tror han lagar frukost till oss. Bara for att jag sa idag morse att det hade det varit mysigt om han overaskade mig med frukost pa sangen nagon gang sa borjade vi braka om vem som gor vad. Alltid nar vi har de braken sa slutar det med att jag sager ok, da delar vi upp allting. Du kan tvatta din tvatt sjalv, laga din mat sjalv, packa dina luncher sjalv, stada sjalv osv. Dar ar vi nu alltsa.

Ok, sa idag sa tror jag att jag maste ta tag i lite stadning och tvatt. Borjar ju faktiskt jobba nasta onsdag hihihi. Ikvall sa tror jag det blir utgang med min norska van som ar har i Santa Barbara pa besok for nagra manader. Jag maste bara forsoka komma pa hur jag ska ta mig hem. Som ni vet sa bor jag uppe pa ett berg. Ska forsoka muta nagon i huset med att kora mig.  Hmmm vad ar en bra muta?
Kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar