söndag 6 februari 2011

TROOOOTTTT!

Ar sa trott efter igar kvall eller natt men har duschat och gjort mig iordning for nu bar det av till min svagerskas hus for "SUPERBOWL." Jaaaaa sa roligt. Nej, kunde egentligen inte bry mig mindre.

Igar gick vi till ett stalle som kallas "Dos Carlitos" for happy hour uppe i Santa Ynez. Efter det sa akte vi till Kyles condo som han ager i Buellton och tog det lugnt ett par timmar tills det var dags att bege sig till "The Maverick." Vilket ar ett utestalle som man ser riktiga cowboys pa osv.

Hinner inte skriva sa mycket nu for vi ska ivag men lagger upp nagra bilder fran igar. Lagger upp resten bilder senare.

Ha det sa bra.

Eric haller pa att do i och med att jag tar bilder hela tiden nu! Har at vi frukost eller lunch innan vi akte upp till Buellton.

Eric tog denna bilden. Ursakta... Valdigt vanlig frukost i USA. Hade man atit detta varje dag sa hade man nog inte kommit i sina jeans.

Detta ar fran Dos Carlitos. Jag vet inte hur jag ser ut dar bak. Rod som en hummer.

Kyle & Leslie


Alltid sa lang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar