måndag 21 februari 2011

Morgonstund har guld i mund!

Ja, det kan man saga. Har tyvarrr inte lyckats uppleva den riktiga morgonstunden idag i och och med att jag vaknade for bara nagra minuter sedan. Men det ar morgon for mig och den har i alla fall guld i mund.

Jag alskar och halvligga i sangen pa morgonen med min dator, ha pa Good Morning America eller Reigs & Kelly (beroende pa vilken tid jag vaknar), och dricka kaffe i lugn och ro. Det ar den basta starten for mig. Jag far passa pa nu innan jag borjar jobba pa onsdag. Eller sa skulle jag kunna ga upp i god tid och faktiskt behalla rutinen. Dar ar en tanke.

Blev inget med stadandet och tvatten igar sa det ska jag ta itu med idag. Sedan ska jag aka pa lunch med Ingvild nere i stan idag. Ska efter det signa upp mig pa YMCA (ett gym har i USA), och trana idag :) :) :)!!!!
"It's fun to stay at the Y-M-C-A."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar