lördag 5 februari 2011

Igar Kvall!

Igar kvall tog vi det valdigt lugnt har uppe pa berget. Drack lite vin och tjotade till inte alls sent. Jag gick och la mig tidigt. Idag sa vaknade jag upp till typ 25 grader varmt och sol. Det ar hur fint som helst. Vi ska aka upp till Buellton, CA idag for a traffa nagra kompisar och ga pa Happy Hour. Buellton ar en liten stad som ligger nastlad i Santa Ynez Valley (ungefar 20 min fran dar vi bor). Bredvid ligger den danska lilla staden Solvang. Den ar hur sot som helst. Dit kan man aka om man vill ata kottbullar, kopa marabou choklad, god svensk ost osv.

Har har vi Eric, Rich (som blev utkastat av fastmon) och min jobbar kompis Antonio

Puss puss

Benjamin Syrsa (Ben kallas han ocksa bara) Jag kallar honom for Benjamin Syrsa

Lilla danska staden Solvang (Sorry dalig kvalitet pa bilderna)

Solvang

Dessa kan man traffa pa dar uppe, mellan Solvang och Buellton. Man kan mata de. Forr var det gratis men inte langre. Jag tycker de ser sa roliga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar