fredag 25 februari 2011

Snö i Santa Barbara

Idag ar det en ny dag. Det regnar ute. I helgen ska det snoa har uppe i bergen och nastan anda ner till Santa Barbara. Vi bor pa 2500 ft och det ska snoa anda ner till 500 ft. Vilket i princip menas att det kommer snoa i Santa Barbara. Valdigt ovanligt. Har uppe kommer vi tydligen fa rejalt med sno. Da far jag ga ut och gora en snoangel. 

Nu ska jag gora mig en smoothie och sen ska jag och Eric aka till gymmet. Eric jobbar inom construction, och nar det regnar har sa jobbar man inte. Bara om man har jobb inomhus. Jag tycker det ar sa konstigt for min pappa jobbade inom samma omrade i Oslo under manga ar och dar jobbade man vare sig det var -30, regn och blast, eller +20 med sol. Hursom sa blir det mysigt for vi kan ga tillsammans till gymmet idag.  

Jag har lite planer pa att skriva ett inlagg dagligen om mina gym och mat vanor och resultat. Tror att det kan inspirera mig att fortsatta med traningen och kanske aven er. Det kommer jag skriva om senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar