onsdag 2 februari 2011

Jag

Ok, här kommer då denna efterlangtade presentation haha. Jag bor i USA, närmare bestämt i soliga Santa Barbara, CA som ligger ca. 1.5 timma norr om Los Angeles. Jag trivs som fisken i sjön här eller som handen i handsken. Jag älskar det, för det mesta.






Jag är gift till och med. Gifte mig för nästan 7 år sedan. OK, JAG FORSOKTE SKRIVA MED "ÅÄÖ" men det far fasen mig vara, tar alldeles for lang tid. Ni forstar sakert anda :). Jag gifte mig med "the love of my life" med all sakerhet, 100%. Eric heter han och han ar min lilla alskling. Han ar yngre an mig :), har borta kallas det att jag "robbed the cradle," alltsa att jag gick in i hans lilla crib a tog honom. Det ar val nastan sant forstas, men lite att ta i. Han ar 3 ar yngre an mig. Jag ar 29 going on frekin' 30 och han ar 26 going on 27 (Thank GOD!!!). Namen sjalva alderskillnaden har val blivit battre pa senare ar. Det var ju varre nar han var 17 och jag var 20. Jag trodde faktist att han var lika gammal som mig, plus att han ljog for mig om sin alder aven, for att nagra dagar senare beratta sanningen for mig. Det enda jag kunde tanka da var att "HERREGUD han ar ett halvar aldre an min bror," som jag alltid har sett som valdigt liten. Hur som helst detta far bli ett senare inlagg nar jag berattar mer i detalj om hur vi traffades osv. Det ar en ganska rolig historia och aven ganska romantisk.

Har ar alsklingen pa hans 25-ars dag



Har ar han i Las Vegas. Gud sa roligt vi hade.

Vi bor i ett hus uppe i bergen i Santa Barbara for tillfallet. Jag maste ta lite bilder och lagga upp har i bloggen sa att ni far se. Det ar en helt otrolig utsikt. Vi kan se 30 minuter nerat langs kusten (om det makes sense). Jag har nagot issue med min kamera som jag maste ta tag i, sa ska jag posta bilder av huset och utsikten. Det ar bara  tillfalligt som vi kommer bo har i och for sig. Jag haller narmare bestamt pa att inte sta ut langre. Jag bor ihop med 5st killar (6 nu for en var utkastad fran sitt gamla hus med sin fastmo), och det ar bara saaaaaa grisiiisiigt. Sa fort jag diskar sa som om att nagon trollar sa ar det lika mycket disk i diskhon tva sekunder senare. Jag hinner knappt blinka. Vi har redan borjat kolla efter en annan lagenhet, och jag kan knappt vanta. Detta var bara en tillfallig losning i och med att vi bodde i LA under nagra manaders tid. Sa for att komma tillbaka pa fotter sa var detta ett bra billigt alternativ nar vi flyttade tillbaka till varat alskade Santa Barbara.

Hela min familj ar i Svedala, och jag saknar de alla sa fruktansvart mycket. Ibland forstar jag faktist inte vad jag gor har borta sa langt ifran de. Manga ganger har jag funderat starkt pa att flytta hem men det har inte blivit av.  I ar sa fyller jag hrrrrrmmmmmm hold it....... hold it...... 30hrmrmr 30 ar gammal. OMG... jaja det ar som det ar. Inte mycket att gora at. Det som jag inte kan forsta dock ar hur extremt fort tiden har gatt tills nu. I alla fall, det jag ville komma till med det ar att vi (mina tva allra basta kompisar) har planer pa att gora en hhhrrrrmmmm 30 ars resa i ar, mojligtvis augusti, till nagot medelavsland. Da maste jag forsoka passa pa att traffa min alskade familj. Hej mamma forresten :)... Hoppas du laser min blogg nu. Hoppas att du forstar hur du ska trycka pa datorn for att komma in har. Skojar bara... Kramar fran mig.

Har ar mamma pa Malmon hos moffis

Min morfar. Kan ni gissa hur gammal?

Detta ar min syster haha... Nej en knas bild pa min pappa. Han har pa sig en loshars tofs som jag anvande aratal sedan :)

Och sist men inte minst min alskade bror TOBAJAS!!! :)


Jag haller for tillfallet pa att soka jobb. Jag springer pa intervjuer hars och tvars. Tur det i alla fall. Innan jul var det helt tomt pa den avdelningen. Ingenting har kommit upp annu, men vi far hoppas pa det basta. Imorgon sa har jag en intervju for "The Dream Foundation," vilket ar ett foretag som uppfyller drommar for dodssjuka.
Hall tummarna for mig.

Mer om mig senare. Det har var ju jatteroligt. Vi far se det kanske blir ett till inlagg idag :)... Wow jag are en storbloggare haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar