onsdag 16 februari 2011

Granne med Oprah Winfrey!

Har idag bland annat intervjuat for 4:e gangen for en position i Montecito, CA. Det ligger ungefar 5-10 min soderut om Santa Barbara men samtidigt hor det till SB. Nar jag och min kompis Emmelie kom till Staterna sa bodde vi ett tag i Montecito. Det ar verkligen en helt annan varld. Det ar inte ovanligt med mansions pa $20 miljoner och over det. 

Inte ovanligt att se ett sadant har hus i Montecito.



I Montecito bor kandisar som Steve Martin,  Rob Lowe (som vi bodde granne med, sag honom aldrig), John Cleese, Oprah Winfrey med flera. 



 I Santa Barbara hade aven Brad Pitt och Jennifer Aniston ett hus tillsammans nar de var gifta. Listan kan goras lang. Man ser de dock nastan aldrig.


 Om jag far jobbet i Montecito sa kommer jag jobba granne med Oprah. Sjukt!!! Min mans bror jobbade pa hennes mansion for nagra ar sedan och traffade Oprah. Han berattade att hon var otroligt snall och odmjuk. 

Tja Oprah. Har du socker???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar