fredag 11 februari 2011

Har jag kolat och kommit till himlen???

Jag kom ner till koket for att laga mat och sa har sag koket ut:

Spotless! Jag ar speechless! Den enda roran ni ser har jag sjalv skapat.

Nu ar det ju kul att laga mat igen :)

Jag gjorde en av mina absoluta favorit ratter som allra bastaste van Caroline gjorde till mig nar jag var hemma i somras. 


Det ar valdigt enkelt att gora. Jag skar upp;
Tomater
Gurka (hade tyvarr inte det idag)
Avocado
Rod Lok
Jag adderar:
Halvskurna oliver
Soltorkade tomater (jag anvander en med orter i som ar valdigt god)
Feta ost
Samtidigt som jag gor detta sa kokar jag upp pasta
Jag anvander organisk multi grain pasta (far forsoka vara duktig i alla fall)
Sist men inte minst;
Olivolja
Salt 
Svartpeppar

Serveras med fransk baguette med vitlokssmor. Jag ar fortfarande sjuk sa orkade inte kopa det.
Tack Caroline!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar