måndag 21 februari 2011

Hela dagen pa stan'

Hej hej. Idag har jag spenderat hela dagen pa stan'. Man far passa pa innan man borjar jobba. Hangde med Ingvild hela dagen. Vi gick och at lunch pa varat favorit stalle, Pascucci, som vi gatt till i alla ar. Man far alltid det godaste vitloksbrodet dar. Man kan ata sig matt pa det innan maten an kommer. Jag rullar alltid darifran. Nar man gick i skolan och hade det knapert sa kunde vi ga dit och bestalla bara nagot jattelitet och bara ata brodet. Gott!!!

Vi gick och hade kaffe pa ett annat gamalt favvo stalle som vi alltid brukade hanga forr, Northstar, men jag tror de har bytt namn nu.

Innan vi drog hem sa sprang vi in pa "Forever 21" ocksa dar jag fick handlat mig fyra nya par tranings byxor. Jaaaaa, nu jaklar ska har tranas.

Jag och Eric signade upp oss pa YMCA idag ocksa. Sa imorgon borjar det. Roooooligt, men framfor allt nodvandigt. 



En jobbig forsaljare kom forbi. Ingvild var intresserad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar