onsdag 9 februari 2011

Sa sjuk :(

Jag ar fortfarande sa sjuk. Har haft 39 graders feber anda tills igar, men idag ar jag feberfri och mar lite battre. Fortfarande langt ifran friskt. Det ar darfor jag inte skrivit nagra inlagg saklart. Hoppas komma tillbaka till verkligheten valdigt snart och tillbaka med bloggandet.

Igar sa emailade de mig fran Dreamfoundation att de ville att jag skulle komma in pa ett mote. De ville jag skulle komma in igar kl 14. Saaaa jakla typiskt alltsa. Har lag jag sjuk. Jag skrev tillbaks att jag var sjuk och kan tyvarr inte och fragade om vi kunde skjuta pa det. Det var inga problem. Nu sa ar motet imorgon kl 10:30. Hoppas verkligen att jag klarar av det. Som sagt jag ar battre men langt ifran bra.

Efter att ha pratat med mamma och sett ett antal bilder pa mig sjalv har i bloggen sa inser jag nu att jag maste gora nagot at min vikt. Va fasiken har hant? Varfor ska det vara sa mycket svarare nar man blir... ja aldre helt enkelt, att halla den jaklans nalen nerat till vanster pa vagen. Grejen ar att jag har inget gym medlemskap men jag forsoker ga promenader, trana framfor Gilad (pa fititv har i USA) och tanka pa vad jag stoppar i mig.

Detta ar Gilad haha.


Nu jaklar, nar jag blir frisk sa ska har tranas. Jag ska signa upp mig pa ett gym ocksa. Antagligen far det bli Spectrum eller YMCA, vilka bada ligger nara mig plus att de har inte hutlosa priser som sist gym jag gick pa har i US hade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar