lördag 12 februari 2011

Ventura, CA

Idag drar jag och Eric till Ventura, CA till hans parentals. Han kanner sig battre tack och lov. Ingen ar frisk an dock. Borjar bli tjatigt. Maste ocksa vara tjotigt att lasa om det for er ocksa.

Vetnura ligger 30 min soder om Santa Barbara, drygt en timme fran LA.


Den stranden som ni ser pa bilden brukade jag ligga pa jamt under en period da vi var tvugna att bo hos Erics foraldrar. Jag har en liten historia om den stranden.

Pa denna stranden ar det alltid jattemycket masar. Jag har inget emot masar om de haller sig for sig sjalva. En gang dock sa var det en mas som stod valdigt nara mig. Jag tankte bara att det masta val vara en valdigt tam mas antagligen. Men sen kommer den liksom narmare och narmare tills jag kanner mig jatteobekvam. Den stod liksom precis bredvid min handduk. Innan jag vet ordet av sa hoppar den upp och satter sig pa magen pa mig. Jag blev helt hysteriskt radd och reste mig upp och kanner da dess ankfotter ta sats pa min mage och sa flyger den ivag. Dess vingbredd var enorm pa sa nara hall sager jag bara. 

Det var bara en annan manniska pa stranden som jag sag skrattade valdigt.

Lita ALDRIG pa dessa killar!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar